Optymalizacja wydatków - elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie drukiem

obieg_dokumentow_626x170.jpg
  • Co zrobić aby jak najwięcej zaoszczędzić na przetwarzaniu oraz drukowaniu dokumentów?
  • Jak wprowadzić nowe systemy wspomagające sprawne zarządzanie i przetwarzanie dokumentacji?
  • Jak zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo wszelkich danych oraz dokumentów w Państwa firmie bądź przedsiębiorstwie?

Odpowiedzi na powyższe pytania postara się udzielić Success Point - organizator konferencji, która odbędzie się 16 listopada w Warszawie.

Tematyka konferencji:
     - workflow - automatyzacja procesów
     - optymalizacja procedur, zarządzanie uprawnieniami i dostępem
     - mobilny obieg dokumentów i udostępnianie
     - bezpieczeństwo dokumentacji i danych
     - archiwizacja i ochrona zasobów
     - redukcja kosztów i zasobów (OCR/OMR, digitalizacja, replikacja, systemy faksowe, skaner, mail)
     - drukowanie - wydajnie znaczy oszczędnie
     - e-faktura - automatyzacja, dostępność i wygoda
     - Jednolity Plik Kontrolny - jak sprostać wytycznym?
     - systemy na miarę potrzeb - przegląd rozwiązań i ich zalet
     - systemy wspierające - portale korporacyjne inter/intra/extranet
     - integracja narzędzi i systemów
     - jak to robią inni - case study

Podczas konferencji głos zabiorą m.in:

  • Przemysław Sołdacki - Astrafox Sp. z o.o, "Obieg faktur od skanowania do raportowania."
  • Marcin Baran - Starszy Specjalista ds. zarządzania procesami,  Allianz Insurance, "Dokument – źródło problemów czy nieodkryte obszary do optymalizacji ?”

Do BEAPŁATNEGO udziału zapraszamy:
     
- dyrektorzy i kierownicy ds. operacyjnych
     - CIO, dyrektorzy i kierownicy działów,
     - osoby odpowiedzialne za zarządzanie dokumentacją finansową i personalną
     - dyrektorzy i kierownicy administracyjni, osoby zajmujące się obiegiem informacji i danych
     - osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania
     - kierownicy ds. zakupów, dobór infrastruktury, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
     - osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
     - oficerowie bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjaliści techniczni

Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji dla wyżej wymienionych osób jest BEZPŁATNE.
Rejestracja możliwa jest poprzez  formularz zgłoszeniowy >>>

Więcej informacji o konferencji na stronie wydarzenia>>>
 

Spotkanie z Jarosławem Królem - Prezesem Fundacji MERCATUS ET CIVIS

P1010754.jpg

12 października 2017 roku odbyło się spotkanie Jarosława Króla – Prezesa Zarządu Fundacji „MERCATUS ET CIVIS” z przedstawicielami przedsiębiorców zrzeszonych w Polskim Związku Instytucji Pożyczkowych.

P1010738.jpg

Podczas spotkania poruszono temat postrzegania branży pożyczkowej przez regulatorów na przestrzeni ostatnich lat, a także zmiany w regulacjach kredytu konsumenckiego i ich wpływ na działalność instytucji pożyczkowych.

Misją Fundacji „MERCATUS ET CIVIS” jest wspieranie reguł funkcjonowania uczciwego rynku ze świadomymi uczestnikami gry rynkowej znającymi zarówno swoje prawa jak i obowiązki, ich edukacja, konieczna pomoc, a także wspieranie potrzebujących obywateli funkcjonujcych w sferze gospodarczej i społecznej, mogących oczekiwać od władzy publicznej stanowienia przejrzystych i sprawiedliwych regulacji prawnych, powstałych w toku otwartego i sprawnego procesu legislacyjnego.

Więcej informacji o Fundacji na stronie www.mercatusetcivis.pl

Kongres Bankowości Detalicznej, 22-23 listopada, Warszawa

Zbliża się największe w Polsce cykliczne forum dyskusyjne przedstawicieli banków, regulatorów, doradców i ekspertów z zakresu bankowości detalicznej.
Kongres Bankowości Detalicznej od dziewięciu lat stanowikluczową platformę wymiany myśli i doświadczeń dla ponad 450 uczestników. Patronat medialny nad wydarzeniem objął magazyn Promeritum. 

Kongres skupia się na wyzwaniach sektora, identyfikuje problemy i proponuje rozwiązania stymulujące rozwój i zwiększające jego bezpieczeństwo. Jest on częścią Europejskiego Kongresu Finansowego, otwartej debaty o bezpieczeństwie finansowym i zrównoważonym rozwoju Europy i Polski.

Program Kongresu tworzony jest przez Radę Programową, której przewodniczy Zbigniew Jagiełło, Prezes PKO Banku Polskiego

DEBATY X KONGRESU BANKOWOŚCI DETALICZNEJ:

  • Polscy giganci bankowości detalicznej - wyzwania przyszłości           
    debata prezesów największych polskich banków
  • Instytucje finansowe a działania antyfraudowe
  • Bank 4.0 – usługi bankowe wszędzie tylko nie w banku                                                                                                gość specjalny: Brett King
  • Nowa era bankowości cyfrowej
  • PSD2 – krajobraz na miesiąc przed
  • Cyberprzestępczość zagrożeniem dla nowoczesnej bankowości - prawda czy fałsz?
  • Banki kontra firmy technologiczne - walka na śmierć i życie

Gościem specjalnym Kongresu jest Brett King, autor bestsellerowych publikacji, który uzyskał tytuł „Innowatora Roku 2012” przyznawany przez magazyn „American Banker” („Bank Technology News”). Od 2010 roku wydał pięć światowych bestsellerów, w tym „Bank 2.0”, „Branch Today – Gone Tomorrow”, „Bank 3.0", „Breaking Banks” oraz najnowszą pozycję zatytułowaną „Augumented”. Książki jego autorstwa znalazły się na szczycie rankingów publikacji o tematyce bankowej w osiemnastu krajach i zostały przetłumaczone na dziewięć języków.

Więcej informacji oraz rejestracja: www.kbd.projektekf.pl

Loan Magazine Awards po raz trzeci!

Gala Loan Magazine Awards gromadzi co roku wielu przedsiębiorców, ale przede wszystkim wiele osób blisko związanych z polskim rynkiem finansowym. Jeszcze nie tak dawno mieliśmy okazję poznać laureatów Loan Magazine Awards 2016, a już dziś mamy możliwość wpisania w kalendarz nowej daty kolejnej edycji tego wydarzenia: 
8 lutego 2018 r., Hotel Ibis Style we Wrocławiu.

Jak co roku, podczas wydarzenia będziemy świadkami wyróżnień uświetnionych wręczeniem kryształowych statuetek w kilkunastu kategoriach:

  • Partner Sprzedaży
  • Partner Sprzedaży Online
  • Partner Windykacji
  • Organizacja Wspomagająca
  • Mikropożyczka Roku
  • Pożyczka Ratalna Roku
  • Biznesowa Pożyczka Roku
  • Marka Roku
  • PR Manager Roku
  • Marketing Manager Roku
  • Kobieta Roku
  • Człowiek Roku
  • Społecznie Odpowiedzialni 2017
  • Technologiczne Rozwiązanie Roku FINTECH

Tradycyjnie całą Galę uświetni występ gościa specjalnego. Jak co roku podczas Gali odbędzie się również licytacja na rzecz Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

Żeby pokazać rangę wydarzenia organizator przytacza liczby z poprzednich edycji, podczas których 300 gości miało możliwość poznać 137 nominowanych w 20 kategoriach, w których najlepszym wręczono 33 statuetki. Szczodrość uczestników podczas licytacji pozwoliła przekazać na cele charytatywne 123 200 złotych.

Cała afiliacja w jednym miejscu - Targi ProAffiliate już 16 października w Warszawie

proaffiliate-logo.jpg

W jednym miejscu spotkają się wydawcy, reklamodawcy i przedstawiciele najlepszych sieci afiliacyjnych w Polsce. Część konferencyjna to możliwość posłuchania ekspertów z branży i uzyskania informacji o najnowszych trendach, regulacjach i zmianach, jakie czekają ten rynek. Część targowa to okazja do bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami sieci afiliacyjnych oraz innych firm usługowych. Na zakończenie organizatorzy zaplanowali również Networking After Party w hotelowym Aviator Bar&Lounge, który będzie doskonałą okazją do rozmów w mniej formalnej atmosferze.

Konferencja i targi ProAffiliate dedykowane przedstawicielom branży marketingu afiliacyjnego odbędą się 16 października 2017 w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Koszt biletu wynosi jedyne 100 zł od Uczestnika.
Program oraz wszystkie szczegóły wydarzenia dostępne są na stronie www.proaffiliate.pl

Polski Związek Instytucji Pożyczkowych jest partnerem wydarzenia. Zachęcamy do udziału!

November Credit & Collection Days 2017, 9-10 listopada, Serock k/Warszawy

INFO2.jpg

Polski Związek Instytucji Pożyczkowych, patron wydarzenia, zaprasza do udziału w IV edycji corocznej, międzynarodowej konferencji NCCD - November Credit & Collection Days. Konferencja organizowana jest przez Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami oraz Zoomevents, w ramach stałych spotkań sektora B2B. 

Podczas konferencji poruszone zostaną następujące tematy: 

  • Prognozy gospodarcze dla Polski vs bezpieczeństwo transakcji handlowych
  • MSSF 9 – nowe wymogi w zakresie trwałej utraty wartości aktywów finansowych
  • Cash is king – sposoby na skrócenie cyklu gotówkowego
  • Optymalizacja procesów i zasobów z outsourcingiem
  • Cyberbezpieczeństwo po atakach hakerskich w 2017r.
  • Jak obliczać zwrot inwestycji w szkolenie windykatorów
  • Aspekty prawne na rok 2018 w kontekście zmian legislacyjnych
  • Ochrona i bezpieczeństwo danych osobowych w świetle nowych regulacji

Poszczególne sesje konferencji obejmują szeroki zakres zagadnień dotyczących zarządzania należnościami, kładąc nacisk na zaprezentowanie nowatorskich rozwiązań optymalizujących procesy O2C w firmach, oraz pokazanie wielu punktów widzenia problematyki ryzyka kredytowego z perspektywy uczestników reprezentujących różne środowiska i branże.
November Credit & Collection Days daje możliwość skonfrontowania swojej wiedzy z doświadczeniami pozostałych praktyków zarządzania należnościami. 

Koncepcja większości sesji tematycznych opiera się na przedstawieniu danych zagadnień z punktu widzenia różnych podmiotów uczestniczących w procesie zarządzania należnościami.

Wszystkie prelekcje prowadzone są przez specjalistów – praktyków mających do czynienia z omawianymi zagadnieniami w codziennym życiu zawodowym.

Adresatami konferencji są eksperci i kadra zarządzająca z obszaru zarządzania należnościami, reprezentujący m.in.: 

  • piony finansowe, działy oceny ryzyka kredytowego, działy monitoringu należności, działy windykacji, działy kontroli kredytowej, risk management, działy treasury, działy kontrolingu finansowego
  • wywiadownie egospodarcze, biura informacji gospodarczej, ubezpieczycieli należności, faktorów, firmy windykacyjne, podmioty zajmujące się obrotem wierzytelnościami, kancelarie prawne, firmy doradcze, dostawców rozwiązań IT

Szczegółowy opis konferencji oraz program dostępne są na stronie wydarzenie>>

Specjalna oferta uczestnictwa w NCCD 2017 dla członków Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
- zapytaj o szczegóły: biuro@pzip.pl

 

Alternative Finance Forum - 5 października, Warszawa

Już 5 października w Warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się wyjątkowa, międzynarodowa konferencja poświęcona zagadnieniom związanym z alternatywnymi formami finansowania Alternative Finance Forum (AFF). Polski Związek Instytucji Pożyczkowych jest partnerem tego wydarzenia.

Tegoroczne AFF zgromadzi w jednym miejscu przedstawicieli instytucji finansowych, urzędników wysokiego szczebla, organów regulacyjnych oraz badaczy, a także ekspertów w dziedzinie alternatywnych form finansowania.

W czasie szeregu paneli i wystąpień polscy i zagraniczni eksperci będą poruszać tematy związane z innowacyjnymi technologiami finansowymi i alternatywami w dziedzinie finansów społecznych. Dyskusje dotyczyć będą także platform pożyczkowych online dla małego biznesu, crowdfundingu, platform pożyczkowych P2P, pieniędzy wspólnotowych, obligacji społecznych, banków społecznych, finansowania kobiet, rządowych platform wsparcia oraz reform politycznych dotyczących alternatywnych form finansowania.

W mieniu organizatorów konferencji (Fundacji Microfinance Centre i Instytutu Europejskiego Banku Inwestycyjnego) serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Udział w konferencji jest bezpłatny, wymagana rejestracja>>.

Szczegółowy program AFF oraz informacje organizacyjne znajdują się na stronie wydarzenia>>.

DO ZOBACZENIA!

"Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" - 19 września, Warszawa

Konferencja, która odbywa się pod patronatem PZIP, skierowana jest do tych, którzy chą się dowiedzieć jakie są najważniejsze elementy budowania świadomej komunikacji z otoczeniem, jakie są krytyczne punkty komunikacyjne, jakie są nowe zasady przetwarzania danych osobowych w dystrybucji ubezpieczeń. Na te i wiele innych pytań podczas konferencji odpowiedzą zaproszeni eksperci:  

  • Izabela Ścibior - Włodek - Główny Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA Życie Polska
  • Bogdan Tomaszewski - Product Manager, Citi Handlowy
  • dr Zbigniew Długosz - radca prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
  • Jarosław Ryba - Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
  • Michał Jakubowski – Dyrektor Klienta Korporacyjnego, Nationale – Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
  • Piotr Siekański - e-Commerce Project Manager, Pełnomocnik Zarządu, Ubezpieczenia online.pl

WSTĘP NA KONFERENCJĘ JEST WOLNY
wymagana rejestracja->>

Do udziału w spotkaniu zapraszamy przedstawicieli:  instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych.

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.

Miejsce: Golden Floor Tower, ul.Chłodna 51, 00-867 Warszawa

Czas trwania: 09.30-14.30
Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie organizatora

ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU!

PZIP zaprasza na konferencję: "Nowe przepisy o ochronie danych osobowych - istotne wyzwania dla polskich przedsiębiorców w 2018 roku" 

Polski Związek Instytucji Pożyczkowych serdecznie zaprasza do udziału w konferencji pt. Nowe przepisy o ochronie danych osobowych - istotne wyzwanie dla polskich przedsiębiorców w 2018 roku, która odbędzie się 19 września br. w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Opublikowany 14 września projekt nowej ustawy>> pod względem liczby zmienianych ustaw sektorowych jest jednym z największych w Polsce w ciągu ostatnich lat (dokonuje on zmian w 133 ustawach). Polska stała się pierwszym państwem w UE, która zmienia w tym zakresie niemal cały krajowy system prawny. 

Zmiany będą dotyczyły wszystkich firm, podmiotów i instytucji będących w posiadaniu i przetwarzających dane osobowe. Zdaniem ekspertów to jeden z największych projektów legislacyjnych od lat - jeśli chodzi o skalę oraz koszty po stronie przedsiębiorstw.

Podczas konferencji projekt nowej ustawy>> zostanie omówiony w gronie wybitnych ekspertów wspólnie z przedstawicielami administracji publicznej - twórcami tej ustawy. Założeniem organizatorów konferencji jest pogłębiona dyskusja na temat praktycznych aspektów nadchodzących zmian.

Udział w konferencji potwierdzili: 

  • dr Maciej Kawecki, Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Danymi w Ministerstwie Cyfryzacji
  • Piotr Drobek, Zastępca Dyrektora Departamentu Edukacji Społecznej i Współpracy Międzynarodowej Biura GIODO
  • dr Arwid Mednis, radca prawny
  • dr Grzegorz Sibiga, Instytut Nauk Prawnych PAN
  • dr Bartosz Opaliński, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie
  • prof. nadzw. dr hab. Maciej Rogalski

Szczegółowe informacje dotyczące programu konferencji oraz warunki uczestnictwa znajdunją się na stronie organizatora. 

Zachęcamy do udziału!

Specjalna zniżka dla członków Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
Dla członków Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych organizator przygotował specjalną cenę za udział w konferencji w wysokości 800 zł brutto (cena regularna 1200 zł). 
Zainteresowane firmy członkowskie prosimy o przesyłanie mailowych zgłoszeń na adres: biuro@pzip.pl