Back to All Events

III edycja Central-Eastern Europe Fraud & Risk Conference


IBBC Group Sp. z o.o. serdecznie zaprasza na III Edycję Central & Eastern Europe Fraud & Risk Conference, która odbędzie się w dniach 25-26 listopada w Hotelu Marriott w Warszawie. Konferencja premiowana jest 11 punktami CPE.

Podczas tegorocznej edycji, której tytuł brzmi „Crisis Management in Globalized Business Environment”, będziemy poruszać tematy kluczowe dla prowadzenia działalności biznesowej w niespokojnych i niestabilnych ekonomicznie i politycznie czasach.

Wystąpienia zagranicznych i polskich ekspertów będą odnosić się do procesów zarządzania ryzykiem w zglobalizowanym środowisku biznesowym ze szczególnym uwzględnieniem krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Poruszone zostaną m. in. tematy w zakresie Enterprise Risk Management, Third-Party Risk Management, Competitive Intelligence i Supply Chain Risks. Omówione zostaną także procesy zarządzania firmą w sytuacji kryzysowej.

Prelegenci przedstawią także perspektywy wchodzenia na nowe rynki, poruszą kwestie transgranicznej aktywności gospodarczej i transakcji M&A oraz związane z nimi zagrożenia dla biznesu i relacji biznesowych. Odpowiedzą na pytania, jak uchronić firmę przed zagrożeniami na poszczególnych etapach działalności biznesowej i jak przekuć ryzyko w sukces.

Zaprosimy również do przyjrzenia się psychologicznym aspektom i elementom kłamstwa w biznesie, którym poświęcone będą kolejne dyskusje panelowe.

Tematy pozostałych paneli dotyczyć będą przeciwdziałania nadużyciom na rynku korporacyjnym i psychologii w zarządzaniu kryzysowym. Wszystkie zagadnienia oparte zostaną na konkretnych case’ach, a międzynarodowi eksperci nawiązywać będą do najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem ryzykiem.

Konferencję dedykujemy:

·         Biegłym ds. przestępstw i nadużyć gospodarczych – CFE, posiadaczom desygnacji CIA, CGAP

·          Członkom ACFE, IIA, ASIS International

·          Prezesom, kadrze menedżerskiej, właścicielom firm

·          Menedżerom i konsultantom ds. zarządzania ryzykiem

·          Menedżerom i konsultantom ds. bezpieczeństwa

·          Kierownikom jednostek administracji publicznej

·          Dyrektorom finansowym

·          Przedstawicielom prokuratury

·          Audytorom i kontrolerom wewnętrznym

·          Członkom komitetów audytu

·          Specjalistom z departamentów przeciwdziałania nadużyciom

·          Detektywom i śledczym

Dwie poprzednie edycje konferencji zakończyły się wielkim sukcesem. W każdej z nich wzięło udział ponad stu uczestników z takich krajów jak: Szwajcaria, Belgia, Niemcy, Polska, Szwecja, Austria, Holandia, Łotwa, Rosja, Białoruś, Rumunia, Ukraina, Czechy oraz Wielka Brytania.

Patronat medialny nad konferencją objęły „Money.pl” oraz „Business Security Magazine”. Wśród partnerów merytorycznych możemy wymienić firmę Seccredo AB, firmę Axom oraz ISSA Polska - Stowarzyszenie ds bezpieczeństwa systemów informacyjnych. Mamy także przyjemność oznajmić, że Gościem Honorowym Konferencji będzie Przedstawiciel Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Earlier Event: November 17
Ogólnopolski Dzień Bez Długów