Back to All Events

Konferencja Finanse w Internecie „Jak złowić więcej w sieci”

Zapraszamy do udziału w I edycji konferencji „Finanse w Internecie – jak złowić więcej w sieci”, która odbędzie się w dniu 20 marca 2014 roku we Wrocławiu w Hotelu Diament.

Zrzut ekranu 2014-03-04 o 10.39.46.png

„Konferencja Finanse w Internecie „Jak złowić więcej w sieci” to okazja do wysłuchania ciekawych prelekcji prowadzonych przez specjalistów z branży Internetowej w zakresie obsługi produktów finansowych. Jest to idealna okazja do nabycia praktycznych umiejętności oraz informacji i poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie.

Nasi prelegenci przedstawią realne przykłady oraz podzielą się swoją wiedzą z zakresu sprzedaży oraz budowania relacji z użytkownikami w przypadku promocji produktów finansowych w sieci.

Konferencja skierowana jest do osób zarządzających instytucjami finansowymi w Polsce, wyższej i średniej kadry managerskiej, specjalistów, marketerów, PRowców, doradców finansowych, firm ubezpieczeniowych, a także dziennikarzy finansowych.

Udział w konferencji jest płatny i wynosi 400 zł netto od osoby. Aby zarejestrować się jako uczestnik konferencji należy wysłać maila na adres biuro@sfera-finansow.pl z danymi rejestracyjnymi (imię, nazwisko, firma) oraz dokonać wpłaty na podane poniżej konto:

Sfera Finansów SA

Alior Bank SA: 95 2490 0005 0000 4520 4493 8894

Liczba miejsc ograniczona!

Harmonogram:

9:30 – 10:00 rejestracja gości

10:00 – 10:15 przywitanie gości

10:15 – 10:45 „Public Relations, siła relacji w sieci” - Andrzej Czech, Owner [Sfera Group]

10:45 – 11:15 „Content Marketing” - Ania Parchanowicz, [Artivia.pl]

11:15 – 11:45 „Pozyskiwanie klientów z wyszukiwarek przy wykorzystaniu SEOUPPER” - Bartosz Olejniczak, Co Founder [SEOWAY]

11:45 – 12:15 przerwa kawowa

12:15 – 12:45 „Pożyczki online oraz kantory online największym zagrożeniem dla instytucji bankowych w sieci” - Rafał Tomkowicz [Banking Magazine]

12:45 – 13:15 „Internetowy system rozstrzygania sporów (ODR) – nowe narzędzie do budowania zaufania czy źródło nowych kosztów?” – Marcin Czugan, Radca Prawny [KPF]

13:15 – 13:45 „Przychodzi klient do banku w…internecie. Komunikacja dwustronna – wyzwania, bolączki, trendy” - Damian Ziąber [Sygma Bank]

13:45 – 14:30 Lunch

14:30 – 15:00 „Afiliacja w media planie – efektywny kanał sprzedaży. Czy to możliwe? ” - Justyna Spytek, Prezes Zarządu [TradeTracker]

15:00 – 15:30 ”Ekspres Kasa - case study” – Łukasz Kuleta Marketing Manager [Ferratum Bank], Tomasz Kozarzeski Członek Zarządu [Sales&More]

15:30 – 16:00 „Jak wyłowić nowoczesnego klienta internetową wędką?” - Karol Wnukiewicz, Co Founder [Brand24]

16:00 – 16:15 podsumowanie i zakończenie