PZIP Polski Związek Instytucji Pożyczkowych

View Original

» Jachtem w rejs po Morzu Śródziemnym. Konkurs Affiliate Partners rozstrzygnięty

Rejs luksusowym statkiem po Morzu Śródziemnym to nagroda w wyjątkowym konkursie zorganizowanym przez sieć afiliacyjną Affiliate Partners, członka PZIP i firmę pożyczkową AASA Polska. Nagroda to zaproszenie do wspólnej podróży jachtem po morzu Śródziemnym dla najlepszych internetowych wydawców w branży pożyczkowej. Konkurs „Wygraj rejs po Morzu Śródziemnym” został rozstrzygnięty, a zwycięzcy w podróż marzeń wybiorą się już 21 września. Organizatorem konkursu byli Affiliate Partners i AASA Polska.

- Prócz działań w sieci we współpracy z wydawcami wykorzystujemy również rozwiązania stosowane do tej pory w kanale offline, organizujemy spotkania o mniej formalnym charakterze, konkursy i akcje niestandardowe, czego przykładem jest właśnie rejs dla najlepszych wydawców. Jest to pierwszy tego rodzaju event w marketingu afiliacyjnym, ale na pewno nie ostatni. W kwestii wchodzenia na wyższy poziom relacji z wydawcami nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa – mówi Marcin Grabiec, współzałożyciel Affiliate Partners.

W dniach od 11 kwietnia do 30 czerwca 2018 roku wydawcy mogli wziąć udział w konkursie organizowanym przez Affiliate Partners i AASA Polska. Warunkiem uczestnictwa było dołączenie do sieci Affiliate Partners i sprzedanie jak największej liczby pożyczek pod brandem Mikrorata i Bosspożyczka. Konkurs został rozstrzygnięty 7 sierpnia 2018 roku.

- Odkrywamy nowy wymiar afiliacji, łączymy wydawców z reklamodawcami i stawiamy na budowanie trwałych relacji. Współpracują z nami zarówno najbardziej rozpoznawalne marki na rynku szybkich pożyczek, jak i bardziej niszowe serwisy. Jesteśmy świadomi tego, że każda współpraca zaczyna się od relacji, dlatego naszym wydawcom oferujemy coś więcej niż tylko finansowe korzyści. Warto podkreślić, że wraz z AASA Polska jako jedyni w tej branży zdecydowaliśmy się przyznać tego rodzaju nagrodę. Bowiem współpraca z Affiliate Partners to coś więcej niż standardowe usługi i tradycyjne modele rozliczeń - mówi Ewelina Sobień prezes zarządu Affiliate Partners.

W 5-dniowy rejs luksusowym statkiem Costa Favolosa po Morzu Śródziemnym laureaci wybiorą się już 21 września. Wartość pojedynczego rejsu to aż 8000 złotych.

Affiliate Partners to sieć afiliacyjna współpracująca z największymi wydawcami na rynku. Indywidualne podejście charakteryzujące się m.in. przypisaniem dedykowanych doradców, sprawia, że współpracownicy sieci mogą liczyć na stawki premium, uczestnictwo w korzystnych programach partnerskich, atrakcyjne bonusy oraz prowizje zależne od generowanych zysków. Jednocześnie sieć deklaruje korzystne modele rozliczeniowe.

Poza współpracą z markami z branży pożyczkowej, takimi jak: Aasa, Lendon, Extraportfel czy Netcredit, Affiliate Partners posiada również trzy własne brandy: Mikrorata, Bosspożyczka i PożyczkaGO, umożliwiając zaciągnięcie zobowiązania nawet na 36 miesięcy. Spółka jest ponadto członkiem wspierającym Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych.