» LeadsMansion wchodzi do branży turystycznej poprzez serwis Flytic.pl oraz program partnerski FlightMansion

Grupa LeadsMansion, operator popularnej platformy do obrotu leadami o tej samej nazwie i członek Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych, ogłosiła właśnie, że rozszerza prowadzoną działalność o sektor podróży i turystyki - służyć ma temu właśnie uruchomiona wyszukiwarka połączeń lotniczych Flytic.pl  oraz program afiliacyjny dla wydawców z branży turystycznej FlightMansion, umożliwiający monetyzację ruchu o charakterystyce podróżniczo-turystycznej. O intensywnych pracach rozwojowych całej Grupy oraz projekcie blockchainowym Leadorium pisaliśmy we wrześniu.

Odnotowując wciąż rosnące zainteresowanie tematyką podróży w internecie oraz wykorzystując doświadczenie i know-how zebrany w innych sektorach, Grupa zdecydowała się na stworzenie własnej autorskiej wyszukiwarki biletów lotniczych - Flytic.pl.  Wraz z rozwojem serwisu, zwiększała się również ilość oferowanych usług - od hoteli, poprzez podróże grupowe czy parkingi. Obecnie, Flytic.pl oferuje możliwość zakupu biletów ponad 600 linii lotniczych oraz dostęp do ponad miliona obiektów hotelowych. Serwis w języku polskim jest już aktywny, a twórcy zapewniają, że w Q4 2019 roku uruchomione zostaną dedykowane wersje dla większości krajów europejskich, w tym Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Czech, Słowacji, Bułgarii, Portugalii, Rumunii i Grecji.

Klientów przyciągnąć mają przede wszystkim najatrakcyjniejsze ceny połączeń, możliwe dzięki autorskim algorytmom wyszukiwania najlepszej oferty, jak również szereg UX-owych funkcjonalności poprawiających komfort zakupów, takich jak alert cenowy (powiadomienie mailowe gdy pojawi się atrakcyjne cenowo połączenie wcześniej wyszukiwane przez klienta), codzienny wybór promocyjnych biletów na okresy 7 i 14 dni, elastyczne ubezpieczenie, jak również infolinia aktywna we wszystkie dni tygodnia. Jednocześnie, poprzez samodzielne dobieranie biletów i zakwaterowania, Flytic oferuje pakiety wycieczek i wyjazdów służbowych. Usługa ma być skierowana przede wszystkim dla klientów biznesowych, i odpowiadać na globalny trend coraz wyraźniej widoczny również w Polsce - znaczący wzrost rynku podróży służbowych, których rynek rośnie o ok. 4,1% rocznie i obecnie wyceniany jest na 1,3 biliona dolarów globalnie.[1]

Flytic, poza samodzielnymi działaniami marketingowymi na rzecz pozyskania klienta, oferuje wydawcom z branży podróżniczej i turystycznej możliwość współpracy za pomocą programu FlightMansion . Po dokonaniu rejestracji oraz wstępnej weryfikacji, wydawca uzyska dostęp do dedykowanego panelu, za pomocą którego będzie miał możliwość promocji ofert podróży (biletów) w określonych kierunkach lub ogólnie dostępnych promocji linii lotniczych na stronie. Dostępny jest również darmowy widget (wyszukiwarka, promocje, który wydawca może wstawić na swoją stronę internetową.

Twórcy Flytic liczą na nawiązanie współpracy z jak największą ilością podmiotów zajmujących się szeroko rozumianą tematyką podróży w internecie, takimi jak influencerzy, blogerzy, podróżnicy, właściciele portali turystycznych, kulinarnych etc. Zapraszają do kontaktu również osoby i firmy niezwiązane z branżą turystyczną, ale posiadające bazy kontaktów lub doświadczenie w pozyskiwaniu klienta w sieci.

Każdy zaakceptowany i zweryfikowany wydawca może wyjściowo liczyć na 30% opłaty serwisowej pobieranej przy każdej rezerwacji. Wydawca otrzyma zatem prowizję za każdego klienta, który z jego lub jej polecenia dokona rezerwacji za pomocą linku lub widgetu.  W przypadku regularnego polecania większej ilości klientów i lepszych rezultatów promocji, FlightMansion dopuszcza jednak zwiększenie kwoty prowizji.

Osoby zainteresowane współpracą, proszone są o kontakt na info@flightmansion.com 

[1] Podróże Służbowe, Raport 2019, SW Research na zlecenie Hotailors