Kredito24.pl prezentuje na święta

Ruszył świąteczny konkurs marki Kredito24: "zaPREZENTUJ się na Święta z Kredito24.pl". Zadanie polega na przesłaniu rodzinnego zdjęcia związanego z tematyką Świąt Bożego Narodzenia i zamieszczeniu go na profilu Kredito24 na facebooku.  Konkurs potrwa do 7 stycznia 2016. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in.: ekspres do kawy oraz kosze produktów polskich, wiodących marek spożywczych.

Konkurs przeznaczony jest nie tylko dla klientów Kredito24, lecz dla każdego, kto zechce wziąć w nim udział. Jego organizatorem jest Kreditech Polska, operator marki Kredito24.pl. Informacja o konkursie dostępna jest na fanpage’u facebookowym marki i na stronie internetowej pożyczkodawcy.
Lista zwycięzców zostanie ogłoszona do dnia 13 stycznia 2016 roku. Następnie firma przekaże wygranym nagrody.

- Zdajemy sobie sprawę z tego, że budżet wielu rodzin w okresie świąt zostanie mocno nadszarpnięty, dlatego pragniemy ich zaktywizować i zaprosić do wspólnej zabawy obdarowując jednocześnie świątecznymi prezentami. Chcemy pokazać, że zależy nam na ludziach, a nasza firma istnieje po to, by im pomagać - mówi Katarzyna Davies, dyrektor zarządzający Kreditech Polska.

Platforma Kredito24 oferuje pożyczki od 300 do 3000 zł. Technologia firmy oparta jest na innowacyjnym, zbudowanym na bazie Big Data scoringu, który bada 20 000 danych. Marka, jako pierwsza na polskim rynku, za zgodą Klientów analizuje informacje pochodzące z portali zakupowych czy społecznościowych. Dzięki temu czas oczekiwania na wydanie decyzji kredytowej został skrócony do minimum.

W opinii specjalistów zajmujących się promocją online konkursy w serwisach społecznościowych i sieci należą do najskuteczniejszych narzędzi marketingowych i często stosowane są w praktyce komunikacyjnej. Konkursy angażują uczestników i sprzyjają budowaniu więzi z marką. Dobre dopasowanie do grupy docelowej i posiadanego budżetu sprawiają, że coraz więcej firm sięga po takie formy promocji.