Customer Contact Management Summit, 22-23 maja 2018, Warszawa
/Podczas 9. edycji forum Customer Contact Management Summit praktycy – szefowie CC/CS/CX podzielą się sprawdzonymi i gotowymi do wdrożenia rozwiązaniami, znacząco podnoszącymi jakość obsługi dla jeszcze większej satysfakcji klienta.
Organizatorem forum jest Blue Business Media.
W programie forum między innymi:
- AKTUALNA TEMATYKA I WSPÓLNY CEL SPOTKANIA - ciągłe podnoszenie jakości obsługi klienta we wszystkich punktach styku i kanałach oraz zapewnienie CX dla jeszcze większej satysfakcji klienta i jak najczęstszego wywoływania efektu WOW;
- CASE STUDIES – ZERO TEORII - dostarczamy inspiracje i gotowe rozwiązania sprawdzone w codziennej praktyce szefów Contact Center, Customer Sevice, Customer Experience;
- ZRÓŻNICOWANE SESJE TEMATYCZNE - Wpisz klientocentryczność w DNA organizacji/Zbuduj spójny omichannel/Poznaj (moc) swojego pracownika/Zbuduj optymalne Contact Center/Wykorzystaj technologię we wsparciu obsługi klienta/Posłuchaj głosu klienta/Customer Experience w praktyce/Employee Experience – pozyskaj, zaangażuj i utrzymaj/Wyzwanie: z klientem komunikowanie.
Szczegóły na stronie wydarzenia.
Polski Związek Instytucji Pożyczkowych jest partnerem wydarzenia.
Dla członków PZIP organizator przewidział specjalną cenę. Aby skorzystać z oferty prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@pzip.pl.