» "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

Zapraszamy do debaty z ekspertami podczas konferencji "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży". Polski Związek Instytucji Pożyczkowych jest Patronem Honorowym konferencji. 

Podczas konferencji poruszona zostanie tematyka:
- BPM – wsparcie procesów biznesowych;
- Business Intelligence – analizy i raporty - archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
- systemy obiegu dokumentów jako narzędzie wsparcia sprzedaży
- rozwój osobisty agentów ubezpieczeniowych
- Unified communications
- systemy Contact Center
- systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- system powiadamia, przypomina
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień
- systemy mailingowe i SMS-owe
- porównywarki usług ubezpieczeniowych
- elektroniczny kanał ubezpieczeń
- social media w ubezpieczeniach
- Mobilny Agent – rozwiązania i aplikacje mobline, sprzęt agenta.

Grupa docelowa:
Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów;

  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;

  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Szczegóły dostępne są na stronie konferencji >>>

Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka, asystentka ds. promocji konferencji
mobile: +48/531 375 811